TOIMITUSEHDOT
Yleistä
Kotiverkko OY, y-tunnus: 0956646-5, osoite: Kunnaankuja 16 A, 01370 Vantaa; myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomessa. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.
Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 6.10.2020 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.
Tuotteet ja tuotehinnat
Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat ovat euromääräisiä (EUR) ja sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron. Hinnat eivät sisällä käsittely- eivätkä lähetyskuluja.
Toimituskulut
Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat itse tuotteesta (esim. paino, pakkaus) ja valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut 4,90€ (jos toimituskuluja veloitetaan) ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen. Toimitamme yli 50€ tilaukset ilman toimituskuluja. Huomioithan että Pakettiautomaatit ja Postin palvelupisteet säilyttävät tilauksesi 7 päivää saapumisilmoituksesta. Perimme 20 euron käsittelykulut noutamattomasta paketista, joka palautuu meille.
Tilaaminen ja sopimus
Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.
Maksaminen ja maksutavat
Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.
Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.
Toimitustapa
Toimitamme tilauksesi jollakin käytössä olevalla kotisivuillamme mainitulla toimitustavalla, jonka valitset tilauksesi yhteydessä.
Toimitusaika
Tuotteen toimitusaika voi vaihdella varastosaatavuudesta riippuen. Arvioitu toimitusaika on 4-7 arkipäivää. Yleisimmät toimitusaikamme Suomessa ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen n.4 arkipäivää.
Peruutusoikeus ja palautukäytäntö
Kiitämme tilauksestasi ja toivomme, että olet tyytyväinen tuotteisiin. Kuluttajana sinulla kuitenkin on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta.
HUOM! Ennen palautusta ota AINA ensin yhteyttä meihin sähköpostitse!
Älä lähetä tuotetta meille takaisin, ennen kuin olet informoinut meitä asiasta. Rekamointi-/palautusilmoitus tulee tehdä selkeästi sähköpostiimme kotiverkko@kotiverkko.fi
Asiakas sitoutuu maksamaan palautuksen postikulut. Meillä ei ole käytössä maksutonta asiakaspalautusta.
Jos haluatte vaihtaa tuotteen, tulee teidän maksaa palautuskulut itse ja me lähetämme teille uuden tuotteen ilman toimituskuluja.
Huomioittehan että emme korvaa toimituksesta ja / tai palautuksesta johtuvia lähetyskuluja.
Palautettujen tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja vahingoittumattomia ja täysin myyntikuntoisia. Alkuperäisten hintalappujen sekä etikettien tulee olla yhä kiinni tuotteissa. Mikäli tuote on käytetty tai edellä mainitut muut asiat eivät täyty, tuotteen arvo alenee 100-prosenttisesti ja näin ollen käytettyjä tuotteita ei voi palauttaa. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.
Palautusoikeus aika alkaa siitä, kun noudat paketin noutopisteeltä. Palautus käsitellään viimeistään 14 vuorokauden kuluessa siitä päivästä, kun olemme vastaanottaneet myyntikuntoisen tuotepalautuksen. Kun palautus on käsitelty, tieto lähtee maksunvälittäjälle (Klarna), joka hoitaa mahdollisen rahallisen palautuksen tai laskun mitätöinnin asiakkaalle. Hyvityksestä lähetetään erillinen ilmoitus sähköpostilla asiakkaalle. Tilauksen toimituskulut jäävät kuitenkin asiakkaan maksettavaksi.
Palautamme vastaavasti tuotteesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.
Palautus kannattaa ostaa Postin sivujen kautta ja valita S-koon paketti. Helposti koodilla lähetys onnistuu mutkattomasti ja paketin voi viedä Postin palvelupisteelle tai pakettiautomaattiin.
Palautusosoitteemme:
Kotiverkko OY Kunnaankuja 16A 01370 Vantaa
+358 50 41 11 241
Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
Asiakaspalvelu
Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, sähköpostitse:
kotiverkko@kotiverkko.fi
tai
larissa.roininen@kotiverkko.fi
Vastuunrajoitus
Kotiverkko Oy ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
Erimielisyydet
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).